بازار اجاره مسکن بی قانون است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 128
نویسنده : omid

تیتر شهر در رابطه با بازار اجاره و تهیه ملک مسکونی برای افراد مختلف می نویسد. در رابطه با تغییر بازار مسکن و خروج از دوران رکود مسکن، صحبت های زیادی مطرح شده است. در این باره باید تدابیر مفیدی اندیشیده شود تا در حد امکان، بتوانیم شاهد تغییرات مفید در بازار مسکن باشیم.

محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس، در رابطه با تغییر شرایط موجود در بازار املاک مسکونی می گوید: در صورتی که رکود در بازار مسکن برطرف نشود، اشتغال های وابسته به بخش ساختمان و بازار مسکن دچار مسکل خواهد شد.

رکود تنها زمانی از بازار مسکن رخت بر می بندد که دولت بتواند سیاست های این بخش را تغییر بدهد. تغییر در بخش ساختمان و صنعت مسکن تنها با تغییر سیاست های کلان دولت امکان پذیر خواهد بود و باقی تغییرات را می توان موقت قلمداد نمود.

در رابطه با بازار اجاره ملک مسکونی و سیاست های موجود در اجاره املاک مسکونی و منازل مسکونی و واحدهای مسکونی، بین شد: مردم همواره با این معضل درگیر هستند و بازار اجاره قانون و سیاست گذاری مشخص و معینی ندارد.

اعضای کمیسیون عمران همچنان در انتظار ارائه پیش نویس برای طرح مسکن اجتماعی می باشند. مسکن اجتماعی بعد از گذشت سه سال متوالی هنوز به مجلس ارائه نشده است و اقدامی برای تهیه پیش نویس مسکن اجتماعی صورت نگرفته است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com